Thursday, September 30, 2010

Contest Couple Muka seiras

dah lama puan gebu tak menjinakkan diri joint maner² contest. hari ni belek² blog kekawan, tiba² terbaca pasal contest muka seiras. wah... nak joint jugak. contest ni terbuka kepada maner ² pasangan suami isteri atau kapel atau adik beradik. dua orang sahaje ye. saya masuk contest ni bukan bersama en. suami ye, tapi bersama adik saya angah. ramai cakap kami mcm kembar, so saya cuba nasib la. maner tau kot leh menang ke kan. 

 utk keterangan lanjut, sila klik sini

ini adik kedua saya. panggilan manja dia angah. nama penuh dia shahaila. kami beza 7 tahun. tapi nampak mcm kembar. keluarga sendiri pun kompius ngan kami. kami adik beradik yg 'gebu 'antara dua lagi adik perempuan yg kami ada. pilih lah kami kerana 'kegebuan kami'. ahaksssss!!

saya tag : wahida dan mariam




DONE! cuba nasib kot dapat top ten ke kan. hehehe....

14 comments:

ana said...

sama la...hahahaha (dh adik beradik mesti la sama kan..:P)

my-niezzareena said...

hehe... sama muka sama tubuh badan. hahaha

ct shah said...

huhuhu..sama gilos!saya undi awak cik pah oii.tapi tag awak tu saya takleh nak buat sbb saya takde muka seiras ngn hubby,anak atau kaum kerabat yg lain.mungkin seiras ngn penyanyi elyana kut.:p

my-niezzareena said...

ah kau cik yam... perasan la tu. hahaha.. muka kau ngan kakak kau mcm same ar. cuba la

Pn S.O.F.I.A said...

Saya setuju yg bwh tu mmg mcm kembar..angah + kak iena..ish leh wat magic2 nih..hihii...sye sme muke spe?? JLO?? ANGELINA JOLIE?? hahaha

my-niezzareena said...

pia, bleh la, mcm JLO. hehehe

Anonymous said...

tuan ladang belogg, sungguh tak sangka ada manusia kreatif menghasilkan contest sebegini rupa yer...menarik jugak..

tapi bg sesiapa yg rasa2 mahu berentap dlm contest2 sebegini, pastikan wajah anda BENAR2 sama. bukan perasan sama. lebih elok sekiranya kasik turap muka licin2 dulu, baru masuk....

kita enjoy!

-sekadar singgah tinggalkan bau badan-

wardah said...

saya mesti pilih cik gebu!!hahaha..

my-niezzareena said...

anony, terima kasih atas komen anda. terima kasih juga sudi layan blog saya. komen anda mmg membina

terima kasih juga tinggalkan bau badan. lain kali singgah lagi ye

my-niezzareena said...

wardah...hehehe... ada rezeki ada la..

wahida said...

weh, aku nk join tapi x de gambar yg betul2 cun utk masuk contest la jah...

my-niezzareena said...

kak jah, kalu kau masuk... kompem kau menang weh. kau ngan mak kau kan acuan sama

♥cutebabygirl♥ said...

memang seiras..
cuba kalau dua2 bertudung msti lg seirassss!! :D

tuan umah said...

babypink... ada terpk jugak mc tu. hehehe