Monday, September 27, 2010

majlis hari raya miti dan agensi 2010

alhamdulillah, kenyang yg teramat sangat ni rasanya. ramai yang hadir memeriahkan suasana. banyak makanana yg terhidang. sampai mula tu tak nau nak mkn yang mana dulu.

masa ni, para vvip belum tiba lagi.

 sate faveretku. permulaan pembuka selera. sedap!

 disusuli dgn ais cendol. kureng sedap. budak tu letak susu skit sgt. ape nak rasa? tawaq ar!

 yang dlm barisan ni mcm² ada

 tu dia..

 jamah skit² je. amek tu amek ni, last² senak perut

 sedap giler kukis cokelat tu

kami 4 orang lepak satu meja
masa ni tok pa dah sampai dan masa ni jugaklah bateri kamera kong. sakit ati ai tau. sempat amek gambar pengiring ni je la.




tu je la nak citer.mud ngantuk dah mari. adoi!!!

2 comments:

wahida said...

aku rasa baju biru tu mcm cun terlebih sikit la...wakakaka!!!

my-niezzareena said...

wahida, kau mmg lawa pun. kau lawa, aku gebu. adil??