Wednesday, September 1, 2010

ketawa bedekah dekah!!!!

arrrr............... tgh gelak maut ni...................
kah kah kah kah kah !!!!!!
kih kih kih kih kih !!!!!

sakit dalam mulut tu mata ikan ke mata lembu ye???
tolong bagi jawapan anda
sebabbbbbbbbbbbbbbb
ada minah sorang ni cakap mata lembu

argghhh....................
nak guling² je rasa ni !!!!
tolong !!!!!!

11 comments:

wahida said...

hahaha!!! klakar giler...sapakah gerangannye itu mek jah??

Zz said...

eheem...jap jap..sy pun slow ni..hihi..nt akak xplain? hihi

my-niezzareena said...

wahida

entah la mak jah... sori le, aku mmg gelak tahap gaban tadi. harap org tu tak amek ati la... n3 ni utk kesah lucu je, bukan nak mengenakan dia. adei... tak de niat pun dihati ni nak kenakan dia tau

my-niezzareena said...

zz.. ala, kalu pecah dalam mulut tu kan kita panggil mata ikan. ada org tu silap, dia cakap mata lembu. hahaha.. sambung gelak balik!!!

bizzonline said...

bukan mate lembu,tp mate kebau...miahahah

ana said...

nasib baik dia tak kata mata boya... :P

::@.L.I.N:: said...

org kata mata ikan..kalau mata lembu besaor sesangat lah pulak...kih..kih...kihh...

my-niezzareena said...

bizonline

kalu mata kebau.. tak muat mulut gamaknye

my-niezzareena said...

ana, mata boya lagi ganas bunyinye tu

my-niezzareena said...

alin... betul3x!!!

Beruang Madu said...

MEmang lah... tu bagi yang mulut mulut dia memang besar macam cipan memang nama dia mata lembu... tu mulut yang posa posa pun takleh nak kontrol tetap bergossipan... errr ada sapa sapa terasa ker?