Wednesday, August 18, 2010

ini realiti atau dongeng?

hari ni ada satu kesah menyayat hati. jangan ditanya apekah kesah itu kerana saya tidak mampu meluahkan kepada semua. hanya yang rapat saje yang tahu ape kesah itu. 

Ya Allah, adakah kerana saya, sukar utk dia melepaskan semua itu? adakah kerana saya dia terseksa? adakah ini benar atau dongeng semata? siapa saya utk mengampunkannya. tetapi inilah realiti. setelah seseorang menghubungi saya sebentar tadi, terus linangan air mata ini mengalir laju. 

aku pandang ke langit. memohon pada Tuhan agar membuka ruang dihati ini utk mengampun dan memaafkannya dengan seikhlas hati. ye.... seikhlas hati!

terus hubungi kak sue, cerita semuanya... kak sue juga mengalirkan air mata. huh... ape harus ku lakukan sekarang? 

tolonglah hambamu ini Ya Allah!

9 comments:

Pn Sofia said...

Hye Sis,
wattup??nape nih??xmo cedey2 ye..nanes2 ye..cian die..ade org wat jahat kt akak sye kew??be stwong wokey....lebiu...

wahida said...

so sad...maafkan dan hati ko akan tenang lepas ni..bykkan istighfar...moga semuanya kembali jernih semula..anyway, kisah ko mmg mcm dlm drama...

my-niezzareena said...

pai... kite cedih ni. tapi bila dah lepaskan semua yang terbuku di hati, rasa lega sangat dah ni.

alhamdulillah... moga kami berdamai dengan seikhlas hati

my-niezzareena said...

wahida... aku rasa akulah watak utama itu. leh belakon jadi ibu tanggang tak? hahaha.. kalu dato noha tau citer ni, kau la dalangnyer.. jaga2....

ayulicious said...

mudah-mudahan samapi akhir nyawa.......








aceeeewaaahhhhhhh
(mak darling):)

kumbang madu.... said...

Allah s.w.t pon boleh mengampunkan hambanye......inikan pula, kite sebagai manusia biasa....yg hanya berpijak di muka bumi Allah ini buat sementara waktu shj.....Ampunkan lah dia....!!!

my-niezzareena said...

sape plak kumbang madu ni??? adik beradik beruang madu kerrr??? habaq mai sattt

my-niezzareena said...

ayu, ape kau cakap? aku tak paham???

Beruang Madu said...

Dongeng jer.... dah kitorang tak tahu cerita cemana nak mengalirkan air mata... mengalirkan air liur basi boleh lerrr... wakakakaka