Thursday, August 5, 2010

pulau manukan

next.... jom layan kat pulau manukan plak. masuk untuk pulau2 seterusnya dah tak payah bayar dah. hanya bayar sekali je yg 3 hengget masa kat pulau petama tu dan hanya tunjuk resit je masa masuk ke pulau seterusnya.

rasanya pulau manukan ni lagi cantik dari pulau mamutik. air dia jernih skit. lepak kat sini pun lagi best. angin dia mak ai.... sampai pejam mata la punya nak menghayati udara segar masa tu. masa kami sampai ni, cuaca mcm nak hujan. mendung je. tapi tak turun2 pun ujan tu.

huh... masa ni perut masing2 memang dah mcm2 irama keluar. kalu leh besuara, dah maki tuan badan rasanya. kebetulan, ada la plak kedai runcit kat situ. ape lagi... jom terjah! wow!!! mahal nak mampos ok. tapi apakan daya, namanya pulau kan. harus la barang naik harga. kami belasah makan jajan je wat alas perut. nasib baik makan masa dalam flight. kalu tidak, mau merangkak masa raun pulau ni. hahaha.... taksubnya dapat minum air handredplus... huh... lega jah!

macam nak lena dibuatnya... best betul... 

nak tengok kuch kuch hota hei tak
jom
*
*
*
*
*
janji jgn muntah tau
*
*
*
dah!!!!! cukup!!!! jom sambung  pulau lain plak. mengada!

16 comments:

wardah said...

tak muntah kak ena. cemburu je. hehe

..::SangRatoo::.. said...

adehh..adehh..dehh..takleh bla nk pic2 ni..sgt sporting..anyway..terimbau kenangan masa jenjalan kat pokok2 ni..cantek kan situ!

my-niezzareena said...

wardah

hehehe.... jelak kan... kak ena tgk balik pun rasa nak tekentut!

my-niezzareena said...

mama jue...

ha'ah kan... cantik pokok2 kat situ. tu yg kami hindustanee tu!!!

sha a.s said...

x muntah. cme mata juling2...cun!

♥cutebabygirl♥ said...

wahhhhh
cantik gileeeeee
bile agaknye dapat g sane.. :(

gmbar2 tu romantik ah.
jeles3!

Beruang Madu said...

Boleh tanya... dalam korang meraund pulau pulau tu, berapa lama korang abiskan masa di setiap pulau? yg accident tu kat pulau mana?

my-niezzareena said...

sha

alamak... juling ke...

my-niezzareena said...

cutebaby

hi... salam kenal. maceh komen. jgn luper follow sekali ye. hehehe

romantik ke... hehehe... malu plaksss

my-niezzareena said...

abg bear

kat manukan ngan mautik je lama. yg dua lagi nan hado je sebab dah tak tahan melekit

sape plak yg xcident bang???

Mrs Zz said...

xmuntah laaaaa....chebaba chomelll nanat...uik uik..meh goleng2 lak...alaaaa chukenyeeee....sweet couple of da year.....kak wahida sye ni sporting laaaa....

ct shah said...

pergh!terbaik wok!rasa cam tgk adegan romantis cite industan.sape kajol sapa rani???:p

Sue-Rya Qistina said...

wow...chantek bangat sih..!! pose maut gitu..romantika di amor..sporting abis u allz..hehehe

my-niezzareena said...

mrs zz

aksi2 gedik sekali setahun. tahun depan ada lagi... insyaAllah... hahaha

my-niezzareena said...

ct

aku prety zinta, wahida ashwaryarai. buleh gitu?? hehehe

my-niezzareena said...

sue

sekali sekala tayang adengan romantik... biar tejojol mata korang. hahaha