Monday, August 9, 2010

pantai kalampunian

salam isnin, hari yang begitu liat utk memulakan segala tugas. tetapi ade sedikit ceria hari ini. harap kecerian itu akan terus kekal sehingga jam 5 ptg. balik nanti dah ada program. dah text en. suami, ok, dia setuju. walllaaa.... i loike. hehehe

ok, jgn buang masa membebel pjg2. nak habiskan cepat citer kat sabah ni. kang takut bulan ramadhan takde mud yang bagus utk kongsi cerita. tapi rasanya lama lagi akan habis ni. banyak lagi weii... 

lepas puas bergambar kat esplanad sidek, abang bear terus memandu denga penuh rasa kasih sayang menuju ke tip of boneo. sambil layan lagu KRU tau. hehehe.. dia minat ngan kru rupenye. tapi sebelum tu singgah dulu kat pantai kalampunian, di mana lokasinya terletak dekat tip of boneo. cantek pemandangan kat situ. ombak kuat dan cuaca macam redup nak ujan.


inilah dia pantai kalampunian. 

maner abg bear????? ooo... dia sibuk tembak dan tembak dan tembak lagi...

11 comments:

lipan bara.. said...

cantikkan pntai ni.....dgn ombak kuat...pemandangannye pon sungguh cntik skali...!!

..::SangRatoo::.. said...

mama sherry..abang bear tembak apa ar?

my-niezzareena said...

lipan bara

u ni nakal tau. i like LIPAN BRA. sebelum u geget i, i geget u dulu... ergghh!!!!

my-niezzareena said...

mama jue

menembak tu maksudnya snap gambar. itu bahasa orang2 fhotographer. hehehe

Sue-Rya Qistina said...

bahagia nye....seronok nengok akak2 kite ni berhoneymooning...hehehe

my-niezzareena said...

sonok eh... nnt leh join kalu sudi. pastu seronok. kan wahida kan... hehehe

Beruang Madu said...

Memula tu macam nak mandi kan?? ingat tak? tapi memandang kan awan mega mendung berarak manja so terpaksa kensel... karang tak pasal pasal jadi kucing jatuh longkang... lencun...

lipan bara.. said...

Beruang Madu..

tol tu abg.bear....klau mndi alamatnye habis la 1 avanza basah kuyup.....nnti abg.bear jugak penat nk cuci....hehe

my-niezzareena said...

abg bear

kalu mandi... alamatnye tak pekena lokan le ptg tu. hukhukhuk

my-niezzareena said...

lipan bara

kalu avanza abg bear penuh air, soh je beruang madu tu sedut. dia kan kalu togok air sekejap je abis. hahaha

Mrs Zz said...

Kak Iena,
Happy BIRTHDAY!!! i love u..lebiu lebiu...sowie lmbt wish..xtau cenanye..hihi..alala dh dewasa gak ye...chomelll la...SUMPAH CHANTEKK la tmpt tu...lau bab posing mmg hebak cgt2..hahaha....eee ape geget nih...