Tuesday, August 17, 2010

maceh mrs. zz

tadi mrs. zz sametime ngan ai tya ai duty kat ner. katanya nak bagi something. dah jwb bagai, tuptup dia dah ada depan mata. wah..mrs. zz ingat kat kite ye masa balik kg ari tu. suker suker... maceh le mrs.zz dan mr. zz, wat susah² je. leh le goreng ptg ni. hikhikhik. 

mrs. zz maseh demam ye. ala cian dia. naper tak rehat je kat umah. suara pun lain dah tadi. nway.. maceh lagi sekali utk ikan terubuk masin dan kek lapis dari sarawak tu. lain kali ingat kat ai lagi yek. ahakss.!! 

orang berbudi kita berbahasa, nnt ai balik kelantan, ai belikan utk u olls plak ye.

5 comments:

Mrs Zz said...

Akak,
Yay akak chuke yer!!alaa akak ikn masin jew...Pap yg tlg belikn tuk kwn2..Pap tnye nk belikn tuk kwn2 kew..2 yg list nme kwn2 nk bg ikn tu..tu je yg mampu..nnti try mee kolok lak ye...leh wat bbuke n sahur ye..cayangggggg akak...

my-niezzareena said...

mrs zz

tu la, akak mcm nak rasa mee kolok tu camner. nnt u masakkan la utk ai.. ahaksss

Mrs Zz said...

Akak,
sye xreti msk mee kolok..lgipun mee nye ssh nk dpt..nnti ade mse leh g setapak "dapur swak" kt c2 ade mkanan swak..chedap gak...

my-niezzareena said...

ooo... kat situ eh. kite mcm tau je. ok, nnt kite try. tapi ape rasanya? mcm mee kari ke? hahaha

Beruang Madu said...

terubuk masin?? waaaaaa sedap sedap sedap... tu kalau tak bangun sahur tu memang lah nak kena natijah buruk dah orang bagi terubuk masin tu