Tuesday, August 17, 2010

orang baru

dipersembahkan orang baru dalam keluarga kami. keluaran pertama dari hasil kebahagian penuh kasih sayang antara fadhli [adik en. suami] dan zulina [adik ipar]. masih hangat dipasaran dan dijamin halal. ahakss..

hari pertama selepas beberapa jam dilahirkan


orang tua² kata kalu baby sedu, letakkan tisu basah kat dahi dia. kalu yang si tua² sedu sedan lagi, nak tampal ape plak ye... *_*


hari kedua

rindu nak chium dan gomol² dia. nak cakar cakar cakar... geget geget geget... upsss... jgn mare beruang madu! inilah dia anak buah kami yang pertama diberi nama nur aina zafiera bt ahmad fahdli. lahir pada 15 ogos 2010, jam 9.20 pagi @ hospital putrajaya seberat 3.32kg. sebiji muka bapak dia. maklong dan paklong cayang bb aina. tunggu maklong dan paklong datang umah kamu ye!

 tahniah utk kamu berdua


adik saya yang kedua juga tengah menunggu masa utk melahirkan anak sulung. masih berada di HKL. mak sibuk ulang alik ke sana. maklum, cucu pertama. belah banting pun cucu pertama juga. tahniah pada mak, ayah dan keluarga mertua atas timangan cucu pertama. raya thn ni duit raya kena sediakan lebih skit. hikhikhik.. meriah le raye thn ni nampaknye..

alhamdulillah, ini rezeki bulan ramadhan, bulan penuh keberkatan. syukur padaMU Ya Allah. 

13 comments:

Shu Shinju said...

comelnye baby tu....geram tgk..

wardah said...

waaa comel nya baby baru lahir. gewam gewam pipi shebol ni!

my-niezzareena said...

shu

maklong dia lagik geram. chium sampai merah2 pp dia. hahaha... nangis kuat tapi lepas tu tido balik. comell

sha a.s said...

comel. rs nk mkn pau kaya

my-niezzareena said...

wardah

shebol mcm maklong dia kan. hahaha

my-niezzareena said...

sha

pau kaya + mayonis. nyumnyum!!!

wahida said...

ala geram giler tgk baby ni..sebijik muka bapak dia...anyway send my regard to fadhli n zue..say congrate to her..

Mrs Zz said...

Akak,
nk baby gak nk baby gak...yay!! chomel nye pp dia..mahu ggt koat2...den baby nanes tu yg paling chuke nk tgk....eee gewam2nyeeeee

my-niezzareena said...

wahida

nnt aku sampaikan hajat kau ye jah. ngan sumbangan yang kau hulurkan tu sekali. bagi pihak mereka, aku ucapkan maceh byk2 ye jah

my-niezzareena said...

mrs. zz

insyaAllah pia... doa jgn henti ye. akak pun masih mengharap dan terus berdoa.

ct shah said...

cumilnyer baby tuh!cam chinese look.tapi yg bab sedu 'org tua' tu cam kenal jek:p

suamimu.. said...

geram betul aku tgk si aina ni....bulu bnyk mcm paklong dia jugak....tapi nk tgk biji mata dia pon susah....asyik tdo jer.....takpe la...mungkin dia penat..ye la, 9 bln kat dlm tmpt yg sempit.....kite bg chan kt dia tdo.....huhuhu

Beruang Madu said...

waaaaa... chumellll... teringat kat mak sedara dia yang chumel cenggitu... tapi tag tu jangan guna sebarangan yer... Abg Bear dah jampi tu...