Tuesday, August 24, 2010

style baru dee

ahad lepas, celik je mata, ai panaskan kuah sup tulang yang bonda tapau mlm sblm tu. bukan panas utk sahur tapi panaskan utk cikenot mkn thgari. hahaha... bulan poce ni, kalu ari sabtu dan ahad, lepas sahur, solat... kami tidoq balik. sedar2 dah kol 12 tgh. nak wat cemana, lepas sahur makan masa gak nak lelap biji mata ni. dah bagi dia makan bagai, kami ke jj wangsa maju. ooo makngai, ramainye manusia! 

tujuan utama kami ke sana nak bli hadiah utk baby qealysha. nak pilih pun susah. tu pun main pilih je. nnt² la maklong bli yang cantek skit. yang ni maklong dan paklong bli utk baby qealysha pakai pagi raye. lepas tu en. suami plak cari jeans utk raye. adei... nak menerai pun beratur panjang. tunggu punya tunggu, nasib dia beli. kalu tak beli mau ai bebel sampai waktu berbuka. ahaksss

dah tu kami ke kedai gunting rambut. en. suami nak tukar style. jom tgk ape jadi kat muka dia setelah berambut baru.

kedai ni dah separuh jiwa pada kami adik beradik, termasuk la sepupu sepapat dan bakal adik ipar

mula² cuci dulu. mak ai... kuningnye kasut hang!

ok, start potong memotong

sementara tunggu tu, adik sempat tiru cara iklan yg dalam tv tu. alamak, iklan syampoo ape ye.. tak ingat la.. tapi dia suka sangat iklan tu. yang ada sebut ulala tu... budak ni makin ari makin ngade, makin banyak mulot, makin pelik pe'elnye dan mcm² makin la. tapi ai tetap cayang kat dia.

ok... paklong dah siap. ini kali kedua dia wat style cam gini
*
*
*
*
*
ulalala.... mcm betik masak ranum... auw!!!




lepas dia wat rambut cam ni kan.. ai lagi suke main tengkuk dia sebab nampak seksi. auwww!!!

6 comments:

bizzonline said...

oit2..doce dibulan poce..ahaks

ayulicious said...

auuw!!


xtau la aku nile nk pg centric tu.....duit nan hadooooo ni.....








yong..........ko xnk buat rambut baru utk raya ke??

my-niezzareena said...

eyya... saje ketuk ketuk gedik. hahaha

my-niezzareena said...

ala ayu... puan naimah kan banker kau. hahaha... nak kena jerkah minta la..


ha? rambut rayer? baik aku pasang badan utk raye. hehehe... suami ai tak kasi buat rambut raye... tak baik tanpa keizinan somi. hehehe

Beruang Madu said...

Nice.... very nice... kena ngan muka... itu saja komen saya... terima kasih

my-niezzareena said...

mmg sgt kena AB. betik masak ranum.. hahaha