Daisypath Vacation tickers

Tuesday, August 10, 2010

ramadhan 1431H

kepada semua umat islam, saya dengan rasa rendah diri, memohon ampun dan maaf andai pernah terkasar komen, terlebih komen, terlanjur bicara, terkasar bahasa selama berkecimpung dalam dunia blogging ini. saya hamba yang lemah, sebolehnya telah buat yang sebaik mungkin, namun mungkin tanpa sedar atau tidak, kita tidak boleh lari dari kesilapan sendiri. dengan itu, terimalah maaf dari saya ini. sedangkan nabi ampunkan umatnye. sedangkan Allah swt ampunkan hambanya yg lemah. saya juga telah membuka ruang pintu hati saya utk memaafkan kalian tidak kira pernah wujud kesalahan itu atau tidak.

salam ramadhan dan selamat berpuasa kepada anda semua. teruskan bersama niezzareena memory. insyaAllah... bulan puasa pun blog ini akan terus aktif. akhir pesanan, selamat menunaikan ibadah puasa, moga puasa kita kali ini akan diberkati dan dirahmati. jgn lupa terawih, niat puasa dan sahur sepanjang ramadhan. 

" ku mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna
agar dapat ku lalui dengan sempurna "

13 comments:

wardah @ fie shah said...

selamat menyambut ramadhan kak ena. mohon ampun & maaf ye.

Scha406 said...

salam ramadhan dr k.a.m.i

[leily.laily] said...

Salam Ramadhan juga dr. kami sekuarga...

SangRatoo said...

jue juga dgn rendah diri (mmg rendah pun) ingin memohon maaf jika ada keterlanjuran bahasa dan laku..semoga ramadhan kali ini membawa keberkatan kepada kite semua.aminnn ..SALAM RAMADHAN DARI JUE+NAJIB=AARON. :)

my-niezzareena said...

wardah / sha / leily / mama jue

sama2 kita menjalankan ibadah puasa dengan penuh rasa keinsafan. moga ramadhan kita kali ini penuh makna.

Mrs Zz said...

Salam Kak Iena,
Selamat Menyambut Bulan Ramadhan...pia mohon maaf lau penah wat akak mawah kew trse kew ade silap & slh..pia hrap kita akn lalui ramadhan kali ni penuh kesyukuran...sme2 kita berdoa mcri hidayah dr yg Maha Esa..cayangggg slalu...salam Ramdhan dr sye & suami c badak chumbu...

ct shah said...

solamat ari raya...auw,silap.selamat menyambut ramadhan kak ena aka mek jah aka cik gebus.semoga puasa kita tahun ini lebih baik dari yg sebelumnyer.rasa cam best lak ramadhan kali nih.:-)

Beruang Madu said...

Abg Bear pun mintak ampun maaf kepada semua warga blogger yang kenal dan yang tak kenal...

Salam sayang beruang madu

my-niezzareena said...

mrs zz

ala si ucuk akak ni...

ha??? badak cumbu?? auw!!!

akak pernah gelar hubby cam tu gak

pastu dia ngan anak kazen gelar akak anak gajah... huhuhu

my-niezzareena said...

ct shah

ape yg lainnyer jah... auww!!!

my-niezzareena said...

abg bear... sayang u jgk. auwww!!!

Lipanbara.. said...

Kepada Semua Blogger yg telah memberi komen......sy di sini pon ingin mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak - 1431 H...sy pon ingin memohon maaf kpd semua warga Blogger,sekiranye ada terkasar bahasa..terlebih bicara yg kurang menyenangkan anda semua, harap di maafkan...semoga bulan yg baik ini dpt memberi keberkatan kepada kite semua...amin...dan jgn lah kite lupa mengerjakan solat sunat terawih...insyaallah..!!

my-niezzareena said...

lipan bara

saya maafkan awak. auw!!!!